UX שישפרו את אחוזי ההמרה: 5 דרכים לשפר את חווית המשתמש באתר שלכם

הרבה מאוד גולשים נכנסים לאתר או לדף הנחיתה שלכם, אבל אף אחד מהם לא משאיר פרטים? זוהי אחת מהבעיות המרכזיות שאיתן צריכים להתמודד לא מעט בעלי עסקים שרוצים לקבל לידים דרך האינטרנט. לשפר את חווית המשתמש היא הדרך היעילה ביותר שבאמצעותה תוכלו לגרום לכל מי שנכנס לאתר או לדף הנחיתה גם להשאיר פרטים. כך לא תצטרכו להתמודד עם כישלונות, תוכלו למנף את הפוטנציאל של העסק שלכם עד למקסימום האפשרי.

מהירות האתר – סיבה מרכזית לנטישת גולשים

בואו נודה על האמת, לאף אחד מהגולשים לא תהיה סבלנות להתמודד עם אתרים איטיים. אם לוקח לעמודים באתר להיטען זמן רב, זה יגרום לכך שלא מעט גולשים יעזבו את האתר – ופשוט לא ישאירו לכם פרטים. לשפר את חווית המשתמש מתחילה עוד רק כאשר האתר עולה, ולכן אתם צריכים לשים לב לנושא הזה.

אם אתם רואים שהאתר שלכם עולה באיטיות, זה אוטומטית אמור להדליק לכם נורה אדומה. יש לא מעט מדריכים שעשויים לסייע לכם לשפר את מהירות האתר, מוטב להשתמש במדריכים הללו – כך שהאתר יעלה יותר מהר. אתם תראו איך פתאום יותר גולשים יישארו באתר או בדף הנחיתה, ולא יעזבו אותו תוך שניות.

הפשטות לעיתים היא סוד ההצלחה

כאשר אתם חושבים איך יראה האתר או דף הנחיתה שלכם, אתם בוודאי מדמיינים עיצוב גדול ומאסיבי. אך תיזכרו כי לעיתים דווקא הפשטות היא המתכון המנצח להצלחה, ואתם צריכים ליישם את זה גם כאשר אתם מתכננים דף נחיתה או אתר. בסוף המטרה שלכם היא שהגולש שנכנס לאתר יהפוך ללקוח שלכם, את המטרה הזאת תוכלו להשיג גם עם אתר או דף נחיתה פשוטים.

צריך להבהיר כי הכוונה איננה שהעיצוב לא יהיה מזמין או שהאתר יהיה דל במידע, להפך אתם צריכים לשכנע את הגולש לפנות אליכם – תשכנעו במילים. ברוב המקרים מה שאתם כותבים או מפרסמים באתר זה מה שימשוך או יבריח את הגולש – ולא העיצוב שעבדתם עליו כל כך קשה.

אל תתפזרו – תהיו ממוקדי מטרה

אתם רוצים לקנות את כל העולמות, אך לעיתים כאשר אתם שואפים גבוה אתם גם עשויים להתפזר. חשוב מאוד שתדאגו להיות כמה שיותר ממוקדים כאשר אתם מקימים דף נחיתה או אתר אינטרנט. חווית משתמש תהיה טובה רק כאשר הגולש ירגיש שהוא לא הולך לאיבוד, כי ההבדל בין אתר ממוקד לאתר לא ממוקד הוא הבדל מאוד דק.

קרא עכשיו
למה העסק שלך צריך אתר E-commerce עכשיו יותר מתמיד

דפי נחיתה צריכים לדבר רק על שירות או על מוצר אחד, זה שאתם מאמינים שיש בו את הפוטנציאל הגדול ביותר. באתר אינטרנט אתם צריכים לדאוג שתהיה נישה לכל מוצר או לכל שירות, כך שכל גולש ידע בדיוק לאן הוא צריך להגיע על מנת לקבל את כל האינפורמציה הנדרשת.

אל תשכחו לציין את התועלת ללקוח

כאשר אתם בונים אתר או דף נחיתה, אתם תמיד צריכים להסתכל עליו מהעיניים של הגולש שנכנס לאתר. על מנת שאותו גולש יהפוך להיות לקוח, הוא צריך להבין מה התועלת שהוא מקבל מהמוצר או משירות שהוא יקבל מכם. אם הוא לא יבין את התועלת או את הערך המוסף, הוא ככל הנראה יעזוב את האתר או את דף הנחיתה צ’יק צ’ק. הטיפ של פורשופ: עשו טסט מול חברים ומשפחה, אפשר גם מול אנשים זרים כך שיהיו אובייקטיבים ביותר, רשמו הערות והסיקו מסקנות מה ניתן לשפר בכדי שדף הנחיתה שלכם יהיה הטוב ביותר.

אל תיתנו לגולשים שנכנסים לאתר הנחיות או הוראות, תסבירו להם בכל פעם מדוע הם צריכים ללחוץ על הכפתור או להשאיר את הפרטים. רק כך אתם תוכלו להביא אותם למצב שבו הם לא יעברו לאתר אחר, הם ירצו להישאר דווקא באתר שלכם.

אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני

לשפר את חווית המשתמש באה לידיי ביטוי בצורה הטובה ביותר באמצעות חוק 8 השניות. החוק אומר כי מרבית הגולשים שיכנסו לאתר שלכם יתנו לו 8 שניות להרשים אותם. אם בתוך 8 שניות הגולש לא הרגיש שהוא רוצה להישאר באתר או בדף הנחיתה הוא יעזוב אותו. אומנם 8 שניות זה מעט מאוד זמן, אך זה מצב נתון שאתם צריכים להתמודד איתו.

לכן אתם צריכים לדאוג כי הדף הראשי של האתר יהיה מושך מעניין. תשתמשו בכותרות קצרות ואטרקטיביות, כאלה שיתפסו את העין. תמיד תדאגו לשלב תמונות או סרטונים, זה עשוי לעשות עבודה מעולה בחלק מהמקרים. בחרו בפונטים קריאים וברורים, אל תנסו להתחכם יותר מידיי בנושא הזה.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
4175 ----- This is a test...