דפי נחיתה: בואו ללמוד מהמפרסמים הטובים ביותר

דפי נחיתה הם כלי שיווקי יעיל עבור רוב סוגי העסקים. הם מציגים תוכן ממוקד, ולא תופסים מקום באתר שלכם. בעידן שבו הרשת מלאה במגוון ענק של דפי נחיתה משלל סוגים שונים, גם אנו נרצה להשתמש באחד כזה עבור העסק שלנו.

לפני שנצלול לעומק המאמר, שימו לב כי מקור התנועה לדף הנחיתה חשוב גם הוא. דף נחיתה שמקור התנועה שלו הוא פייסבוק או אינסטגרם שונה מדף נחיתה שמקור התנועה שלו הוא גוגל. במאמר זה נעסוק בדפי נחיתה מהסוג השני.

השיטה הטובה ביותר להבין איך יוצרים דף נחיתה יעיל ואפקטיבי, היא פשוט ללמוד מהגדולים על השימוש שלהם בביטויים נחשקים ב-Google Ads. דוגמה טובה לזה ניתן לקחת מסקירה שיצר אתר השיווק הדיגיטלי Searchenginewatch, ובה פירוט ביטויי המפתח היקרים ביותר המפורסמים ב-Google AdWords.

מהצצה ברשימה, ניתן לראות כי הביטויים היקרים ביותר הם של שירותי SOS המציעים שירותים ללקוחות שזקוקים לעזרה מיידית, כמו תחומי המשפט, הפיננסים והאינסטלציה. הסיבה למחיר הגבוה של ביטויים אלו הוא העובדה שהגולשים המבצעים שאילות חיפוש בתחומים אלו, נמצאים במצוקה וזקוקים לפתרון מיידי.

במצבים מהסוג הזה, הגולשים לא חושבים הרבה, והם נתונים תחת לחץ שיכול להשפיע על המהירות שבה יחליטו על הזמנת השירות. מהסיבה הזו, נותני השירות לא חוששים לגבות סכומים גבוהים על העבודה, ובהתאם הם גם משקיעים סכומים גדולים יותר בפרסום.

מודעות Google AdWords של הביטוי היקר בעולם

אם נביט לדוגמה בשאילתת חיפוש העוסקת בעורך דין שמייצג משפטית אנשים שלקו במזולותמיה (גידול סרטני מסוים באזור הלב והריאות), ובמודעות הפרסום שמוצגות בעמוד התוצאות, נוכל לראות כי בכל מודעה הושקעה עבודה ומחשבה רבה, כגון בחירת ביטויים רבים וניסוח ייחודי המבדל את העו”ד מהמתחרים, והכל כדי למשוך את מירב הגולשים לדף הנחיתה הייעודי.
שאלתם למה מזולותמיה כביטוי חיפוש שווה כל-כך הרבה? סובלים ממנה כורי אסבסט ועובדי תעשיות אחרות שנחשפים לאסבסט, כך שהם נמצאים בחיפוש תמידי אחר עורך דין שיסייע להם משפטית בקבלת פיצויים, והם מוכנים להשקיע לא מעט כסף עבור זה, בעיקר בגלל המצוקה שבה הם שרויים.
בעיניו של נותן השירות, עורך הדין במקרה שלנו, הוא מוכן להשקיע סכום ממוצע של כ-1,000 דולרים (!) עבור כל הקלקה על המודעה. לכן, אנחנו יכולים להיות בטוחים שהושקעו במודעה לא מעט משאבים של חשיבה וזמן, כדי שתהיה ייחודית ומושכת ככל האפשר.

ארבעה טיפים לדף הנחיתה האידיאלי לעסק שלכם

מניתוח דפי נחיתה של עורכי דין בתחום המזולותמיה, המופיעים לאחר שהקלקנו על המודעות היקרות שלהם בתוצאות החיפוש, ניתן להסיק מסקנות ותובנות יעילות רבות עבור דפי הנחיתה שניצור בעצמנו:

  • פשטות: כותרת קצרה המציינת את שם נותן השירות ואת תחום העיסוק, עם כמה שפחות אלמנטים עיצוביים ומסרים שיווקיים מתוחכמים.
  • פירוט נכון: אמנם אין צורך להעמיס את דף הנחיתה בפרטים לא רלוונטיים, אבל בהחלט יש מקום לפירוט תמציתי ומסודר על אודותיכם, על התחומים שבהם אתם עוסקים, על השירותים שאותם אתם מספים ללקוחות ומה הניסיון שלכם.
  • שותפים והישגים: אל תהססו לציין הישגים שאליהם הגעתם, כמו תעודות, פרסים וכדומה. כמו כן, שתפו את הגולשים במידע על מי שעובד איתכם, מי הם השותפים שלכם, ועם אילו (ו/או באילו) חברות עבדתם.
  • יצירת קשר: כן, זה נשמע כל-כך מובן מאליו, אבל לא הרבה בעלי עסקים נותנים את תשומת הלב המתאימה לכך כשהם באים ליצור דף נחיתה. צרו מקטע יצירת קשר פשוט וברור, שכולל כל דרך אפשרית ליצור איתכם קשר, כמו טלפון, אימייל, כתובת וכדומה.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך