דף עסקי בפייסבוק: האם זה באמת מתאים לעסק שלנו?

זמן רב אתם מתלבטים האם אתם צריכים לפתוח דף עסקי בפייסבוק. ככל שהזמן חולף, נדמה לכם שכולם כבר שם, ואתם חייבים לסגור את הפער, להקדיש חמש דקות ולפתוח דף עסקי בפייסבוק. מה כבר זה יכול להזיק?

החלטנו לעשות עבורכם קצת סדר. למי מתאים דף עסקי בפייסבוק ומה צריך לדעת כדי לעשות את זה נכון. חייבים לשים את הדברים על השולחן, דף עסקי בפייסבוק שאין בו חיים יכול לעשות נזק לעסק ולהציג אותו כעסק לא רלוונטי ולא צומח. העיסוק בדף הוא משימה מורכבת הדורשת התמדה ומשאבים ולא רק חמש דקות, הליך פתיחת הדף.

הגדירו מטרות ברורות

תתחילו בשיעורי בית: מה המטרה שלכם ומה בעסק שלכם מסקרן ומושך כדי שמישהו יתעניין בו. האם הדף העסקי בפייסבוק הוא כלי לשימור לקוחות, יצירת קהילה סביב המותג שלכם, הגדלה של מבקרים באתר העסק, הפחתה בעלויות תמיכה, חלוקת קופונים ועוד יעדים הרלוונטים לעסק הספציפי שלכם. בדקו האם הקהל שלכם נמצא  בכלל בפייסבוק, האם לא יפחד להיחשף, והאם אתם מתעסקים בנושא שיש לו רבדים חברתיים.

אחרי שאתם בטוחים בעצמכם שפייסבוק הוא המקום הנכון לעסק שלכם, אתם צריכים להתחיל להכיר את חוקי הרשת החברתית, והחוק הראשון הכתוב  הוא שעסק יכול להיות מנוהל רק בדף עסקי בפייסבוק, והחוק הלא כתוב הוא שדף עסקי יהיה קשה מאוד לקדם ללא תקציבי פרסום, כי אין חברים לדף העסקי, רק לייקים, והוא די פאסיבי- ולכן צריך לנקוט יוזמה כדי להפוך אותו לאקטיבי ולהשקיע גם בפרסום ממומן.

הסוד לדף עסקי מצליח הוא שהארגון על עובדיו ומשפחותיהם נרתמים למען השיווק, מעבירים מסרים ויראליים ברשת, ומקדמים אותו בצורה אורגנית. אך בנוסף על אלה, דף עסקי בפייסבוק חייב שיהיה לו אבא שינהל אותו, וקצת דמי כיס לפרסום ממומן, גרפיקה מעולה, מבצעי מתנות וניטור של התוצאות. בין אם הקצתם לזה כוח אדם או שלקחתם חברת ניהול חיצונית, אתם באופן אישי צריכים להשקיע זמן בדיונים ובניהול משברים שצצים מידי פעם.

חשוב שמי שמנהל את הדף העסקי בפייסבוק יהיה בעל ידע גבוה הן בארגון והן במחשב ובמדיה וישמור על האג’נדה של החברה, הסגנון שלה, יהיה מסוגל לאתר תכנים ברחבי הרשת ויבנה תוכנית שבועית שמשתנה בהתאם לרוח הנושבת במדיה.

קרא עכשיו
שיווק באינטרנט: 5 דרכים לקדם את העסק שלכם בחינם

והכי חשוב? תוכן איכותי. דף צריך לפרסם סטטוס לפחות כל יום, מה שאומר שצריך להכין בנק של תכנים התואמים את היעדים המיתוגיים והשיווקיים שלכם. לדוגמא: חדשות מהארגון, מצבעים והנחות, פינה קבועה של טיפים, סרטונים ומאמרים מקוריים ומהרשת, ושלל של תמונות שיש לכם עליהן זכויות יוצרים- תמונות מגדילות חשיפה ושוות אלפי מילים.

כשאתם מוכנים הגיע הזמן לשפר ביצועים.

איך משדרגים את דף הפייסבוק העסקי?

  • בחרו תמונת קאבר אטרקטיבית לראש הדף.
  • הוסיפו תמונת לוגו ברורה לתמונה הראשית – מומלץ שתיהיה על רקע חלק.
  • שימו באתר החברה תיבת לייקים.
  • שלחו את הדף לרשימת התפוצה שלכם ועשו שיתופי פעולה עם רשימות תפוצה קנויות, או של חברות שאתם עובדים אתן. אל תתביישו לבקש שיעשו לכם לייק ותבטיחו “תמורה”- תוכן מקצועי ומבצעים, קופון הנחה.
  • עשו שיתופי פעולה עם פרופילים שיפיצו את הדף העסקי שלכם בפייסבוק.
  • הוסיפו את סימן הפייסבוק שלכם בכל מקום מחוץ לרשת: פרסום, שילוט, מבצע שיווק אקטיבי שמבטיח מתנה על כל לייק.
  • הכנסו לדפי עסק הרלוונטיים לתחומכם והגיבו לפוסטים מתוך הדף שלכם.
  • הוסיפו את דף הפייסבוק לפרופיל של עובדי החברה בלינקדאין או בפייסבוק.
  • העלו פוסטים בתדירות של פעם ביום, פוסטים המניעים לפעולה, מכילים ערך ומידע חשוב בעבור הלקוחות שלכם. (לתדירות יש משמעות!)
  • צרו “מימס” מצחיקים (מסרים מצחיקים) הכוללים תמונות וקשורים לחברה/לעסק שלכם. כך תוכלו ליצור שיח קליל סביב הדף העסקי בפייסבוק.
  • הוסיפו לחצנים “לקנייה” או “שלחו הודעה” בראש העמוד. לחצנים אלו יניעו לקוחות לפעולה.
  • שדרגו את האודות שלכם – הוסיפו פרטים בסיסיים כמו מייל, טלפון, כתובת ושעות פעילות. כל דבר שיעזור ללקוחות ליצור עמכם קשר.
  • הוסיפו מדיה וסרטונים – מעניינים, כאלה שמדברים על השירות או המוצר שאתם נותנים.
  • הוסיפו קישורים יוצאים – לאתר, לכתבות מכירה, לסרטוני יוטיוב שלכם – כל דבר שיעזור ללקוח לקבל יותר מידע וערך אודותיכם.
  • בחרו צבעים נחים למותג שלכם – אשר יעטרו את דף הפייסבוק.

התעייפתם? שתו קפה וצאו לדרך. ההחלטה לפתוח דף עסקי לחברה שלכם פותחת צוהר לעולם חדש ומאתגר, יחד עם זאת מחייבת אתכם לעבוד בהרמוניה עם תוכן אקטיבי, מציאות המשתנה מידי יום ולעיתים מידי רגע, ולהביא את העסק למחוזות חדשים.

קרא עכשיו
שיווק בפייסבוק: כיצד חווית האופליין משפיעה על הקמפיינים בפייסבוק?

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
3989 ----- This is a test...