גוגל אנליטיקס: איך בודקים כמה כניסות יש לאתר שלכם?

אם הקמת אתר אינטרנט לאחרונה, ככל הנראה אחת מהשאלות שהכי יסקרנו אתכם איך בודקים כמה כניסות יש לאתר? רק כך תוכלו להבין לעומק האם האתר שהקמתם יכול לענות על הציפיות שלכם, או שמא אתם צריכים לחשוב חישוב מסלול מחדש – ולבדוק איפה אתם טועים.

יש לא מעט כלים ברחבי הרשת שיאפשרו לכם לדעת כמה גולשים נכנסים מידיי יום לאתר שלכם, אך ללא ספק גוגל אנליטיקס הוא הכלי השימושי ביותר. נדיר מאוד לראות בעלי אתרים שלא משתמשים בכלי הזה, וככל הנראה גם אתם תשתמשו בו בשלב כזה או אחר. אנחנו בפורשופ שזהו כלי חובה ויותר מכך – כלי חינמי ואיכותי שעוזר לכם לקבל מידע אודות האתר שלכם, אתר שאין לו גישה למידע כזה למעשה לא מממש את מלוא הפוטנציאל שלו.

לאחר שתטמיעו את גוגל אנליטיקס באתר שלכם, תוכלו לצפות בנתונים שונים ומגוונים שיאפשרו לכם להבין את האפקטיביות של העבודה שלכם. לא תדעו רק איך בודקים כמה כניסות יש לאתר, אתם תוכלו לדעת עוד הרבה מאוד נתונים שאולי לא חשבתם שתוכלו להשיג.

איך מתקינים גוגל אנליטיקס באתר?

אנו יכולים להרגיע אתכם, לא מדובר על תהליך כל כך מורכב – וגם אם אין לכם ניסיון בתחום, אתם תוכלו להטמיע גוגל אנליטיקס באתר שלכם. בכדי שתוכלו לקבל את הקוד שאותו אתם צריכים להטמיע באתר, אתם צריכים להיכנס לחשבון הגוגל שלכם – אותו חשבון שמשמש אתכם לקבלת מיילים.

לאחר שנכנסתם לחשבון הגוגל שלכם, ואיתו התחברתם לגוגל אנליטיקס – אתם תקבלו קוד הטמעה ייחודי לאתר שלכם. את הקוד אתם יכולים להשתיל באתר שלכם במגוון רחב של דרכים: בין אם על ידי תוסף, בצורה ישירה בתוך הקוד של האתר, באמצעות גוגל תג מנג’ר ועוד מגוון רחב של אפשרויות.

אילו נתונים ניתן לקבל על ידי גוגל אנליטיקס?

  • כניסות לאתר ולדפים – באמצעות גוגל אנליטיקס אתם תוכלו לקבל מענה לשאלה איך בודקים כמה כניסות יש לאתר. אתם תוכלו לבחון את מספר המבקרים באתר על פי פרקי זמן שונים ומגוונים. תוכלו גם להבין איזה מבין הגולשים הוא גולש חוזר ואיזה מבין הגולשים הוא גולש חדש.
  • ביקורים יחודיים – אתם תוכלו לדעת את מספר הביקורים הייחודיים באתר שלכם. צריך להדגיש כי מדובר על גולשים חדשים שנכנסים לאתר בכל יום, לא כאלה שיצאו ונכנסו כמה פעמים באותו היום. מדובר על נתון משמועתי שיכול להיות מאוד אפקטיבי עבורכם.
  • נתוני נטישה/עזיבה – עוד נתון שתוכלו לקבל באמצעות גוגל אנליטיקס הוא כמה גולשים עוזבים את האתר שלכם. שיעור העזיבה יכול להיות מאוד משמעותי, אתם תוכלו להבין בדיוק היכן אתם טועים. מנגד במקרים אחרים אתם תוכלו להבין היכן אתם פועלים נכון.
  • זמן שהיה – גוגל אנליטיקס יסייע לכם להבין את זמן השהיה של הגולשים בכל עמוד באתר. אתם תוכלו לראות באיזה עמוד הגולשים נשארים יותר ובאילו עמודים הגולשים נשארים פחות. זה יסייע לכם ללמוד כיצד אמורים להיראות העמודים העתידיים שאתם מתכננים להקים באתר שלכם.
  • מקורות התנועה באתר שלכם – אתם סקרנים לדעתם מהיכן מגיעים הגולשים שלכם? עם גוגל אנליטיקס לא רק תוכלו לדעת איך בודקים כמה כניסות יש לאתר, אתם גם תוכלו לדעת מהיכן כל גולש מגיע. האם מרבית הגולשים באתר שלכם הם ישראלים או שאולי מדובר על גולשים מחו”ל? (במקרה של גולשים מחו”ל – מאיזה מדינה הם מגיעים)
  • דסקטופ או מובייל – האם יש לכם השערה האם מרבית הגולשים נכנסים מהדסקטופ או אולי מהמובייל? אתם לא צריכים להמשיך לשער, עם גוגל אנליטיקס אתם תוכלו לקבל את התשובה החד משמעית. כך אתם תוכלו לדאוג שהאתר שלכם יתאים לכל פלטפורמה שממנה נכנסים אליו.
  • שיטוט של משתמשים ברחבי האתר – אחת מהיכולות החשובות ביותר שתסגלו לעצמכם בעזרת גוגל אנליטיקס היא ממש לעקוב אחרי המסע שאותו הגולש עובר בתוך האתר שלכם. מאיזה עמוד הוא נכנס ובאיזה עמודים הוא גלש בתוך האתר, ולמשך כמה זמן הוא שהה בכל עמוד.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


קרא עכשיו
7 סיבות לכך שהאתר שלכם חייב כלי גוגל אנליטיקס (Google Analytics)
אולי יעניין אותך
4427 ----- This is a test...