בניית עמוד תודה: איך לבנות טנקיו פייג’ מוצלח לאתר?

כאשר אתם שומעים לראשונה את הצורך בבניית עמוד תודה, אתם ככל הנראה תגידו – כי אולי מדובר על העמוד שהכי קל לבנות באתר כולו. הרי מה כבר צריך לכלול העמוד הזה? כמה מילים חמות, ובכך יהיה אפשר לסיים את הסאגה. אך בפועל בניית עמוד תודה מחייבת אתכם לשים לב להרבה יותר דברים, דברים קטנים שיכולים לעשות את ההבדל בין טנקיו פייג’ מוצלח ובין טנקיו פייג’ לא מוצלח.

מה זה בכלל טנקיו פייג’?

אז יכול להיות שיצא לכם לבקר בלא מעט עמודים מהסוג הזה, אך בפועל אתם לא באמת זוכרים את זה. עמוד תודה הוא עמוד שאליו הגולש יופנה כאשר הוא מבצע אינטראקציה או המרה כל שהיא עם האתר. זה יכול להיות שליחת טופס, ביצוע רכישה, השארת פרטים, מתן חוות דעת או כל אינטראקציה אחרת שיכולה להתבצע בין האתר לבין הגולש.

ברגע שגולש מופנה לעמוד חיצוני נוסף באתר, תהיה לכם אפשרות לדעת כמה גולשים אכן הגיעו לדף הזה – וכמה מהם באמת ביצעו המרה. כך תוכלו תמיד להיות עם יד על הדופק, כי לעמוד הזה יגיעו אך ורק גולשים שביצעו אינטראקציה כזאת או אחרת.

דף תודה - השארת הודעה בדף צרו הקשר
איך נראה עמוד תודה קלאסי – המופיע בעת השארת הודעה בדף צרו הקשר

הציעו לגולש לשמור אתכם על קשר

אם הגולש הגיע לאותו עמוד תודה, הוא כבר ביצע אינטראקציה עם האתר שלכם – ואתם צריכים להכות על הברזל כל עוד הוא חם. לכן בעמוד עצמו אתם יכולים להציע לגולש לעקוב אחריכם ברשתות החברתיות או אולי להצטרף לרשימת התפוצה. אם לא תכו על הברזל כל עוד הוא חם, אתם עשויים לפספס הזדמנות שלא תחזור על עצמה.

ממחקרים שנערכו בלא מעט אתרים ניתן היה לראות כי יותר ממחצית מהגולשים שהגיעו לאותו טנקיו פייג’ ביצעו פעולה אחת נוספת. כך שאתם יכולים להמשיך לשמור על קשר עם הגולש, ועם הזמן הוא יבצע שוב אינטראקציה עם האתר שלכם – הוא תמיד יקבל מכם עדכונים או התראות שעשויים לסייע לכך.

הציעו לגולש מוצרים משלימים

אם הגולש ביצע רכישה, מיד אחרי הרכישה הוא יועבר אוטומטית לעמוד תודה. כל מוכר טוב יודע כי זה הזמן המושלם להגדיל את המכירה, ולגרום לאותו גולש לצאת עם מוצרים נוספים שיכולים להגדיל את הרווח שלכם. אם לא תנצלו את המומנטום הזה, אתם עוד עשויים להצטער על כך בעתיד – אפילו לא בעתיד הרחוק.

לכן בכל עמוד תודה חייבים להיות מוצרים משלימים, כאלה שהלקוח ככל הנראה יתעניין הם וירצה לרכוש גם אותם. כמובן שהמוצר המשלימים צריכים להתבסס על המוצר הראשון שאותו רכש הלקוח, כך אתם יוצרים סיבה מרכזית שהוא ימשיך לבצע רכישות. ככל שתציעו לו יותר מוצרים משלימים, כך יגדל הסיכוי שהוא יבצע רכישה אחת נוספת.

בכל עמוד תודה חייב להיות רימרקטינג

רימרקטינג הוא בעצם קוד שמאפשר לכם לעקוב אחרי הגולשים השונים גם אחרי שהם עזבו את האתר שלכם. כלומר להמשיך לפרסם להם מוצרים ומבצעים מהאתר שלכם, ולהגדיל את הסיכוי שהם יבצעו רכישה נוספת בעתיד הנראה לעין. מדובר על אחת מדרכי השיווק היעילים ביותר, וכמעט כל עסק משתיל במקומות שונים באתרי קודי רימרקטינג.

טנקיו פייג’ הוא המקום המושלם שבו תוכלו לשתול קוד רימרקטינג כי כך תוכלו לעקוב אחרי גולשים שכבר ביצעו אתכם אינטראקציה כזאת או אחרת. כך תגדילו את הסיכוי שאותו גולש שכבר התעניין במוצר או בשירות באתר שלכם, לבצע התעניינות נוספת – התעניינות נוספת שתגדיל את ההכנסה הצפויה שלכם וזה מה שבאמת חשוב.

הכי חשוב – בניית עמוד תודה ידידותי לגולש

אתם צריכים לזכור כי הגולש נמצא כבר בשלב הסופי של הרכישה או של ביצוע האינטראקציה עם האתר שלכם. חשוב מאוד שתמשיכו לשמור על רושם טוב, כך שהגולש לא יתחרט או יבטל את הפעולה שאותה הוא ביצע. מהסיבה הזאת אתם צריכים לדאוג כי למרות כל האפשרויות של טנקיו פייג’, הוא עדיין יהיה קצר וקולע.

הטיפ של פורשופ: אל תבנו עמוד ארוך מידיי ואל תבנו עמוד שיתיש את הגולש, כי אז אתם עוד עלולים למצוא את עצמכם יוצאים קרחים מכל הכיוונים. בנו עמוד שישדר קלילות, כך שגם יהיה אינטרס לגולש לבצע את האינטראקציה הנוספת מבלי שהוא ירגיש שמישהו כופה עליו לבצע את הפעולה הזאת.

מאפיינים חובה בכל בניית עמוד תודה קלאסי המופיע לאחר רכישה באתרי איקומרס:

  • כותרת ברורה המסכמת את התליך הרכישה – תודה שרכשתם אצלנו/ההזמנה שלכם התקבלה
  • מספר הזמנה ברור – מספר סידורי אותו המערכת מפיקה
  • פירוט של התשלום – הנחות/מחיר משלוח/מסים והסכום הכולל
  • כתובת למשלוח/פרטים אודות איסוף עצמי – מתי/איך/מאיפה/טלפון
  • מועד אספקה/מועד עיבוד ההזמנה עד האספקה
  • תמונה/שם/פירוט/כמות של המוצר הנרכש
  • והכי חשוב: שליחת חשבונית + פרטי הזמנה באופן אוטומטי למייל המצויין בהזמנה
דף תודה קלאסי - פוט לוקר
דף תודה קלאסי – של חברת foot locker

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך