5 מיתוסים על האלגוריתם החדש של אינסטגרם

אינסטגרם הינו המקום המושלם לקבלת חשיפה אדירה. האינסטגרם מציע אפשרויות שיווק שונות, חלקן ממומנות וחלקן חינמיות. בכדי להשיג חשיפה הולמת באינסטגרם צריך לפצח את האלגוריתם החדש של אינסטגרם, זאת על מנת להגיע לכמה שיותר עיניים במינימום כסף. עם החידוש של האפליקציה והגדלת כמות השמתמשים הפעילים הגיחו גם לא מעט שמועות אודות האלגוריתם “החדש” של אינסטגרם, לכן יצרנו בעבורכם את המאמר הבא, אשר ינפץ את כל המיתוסים והשמועות.

האם אינסטגרם מצמצמת את החשיפה שלכם ל-7%

עם העדכון החדש של האפליקציה מיד פרצה שמועה שהאלגוריתם החדש של אינסטגרם מונע מ-93% מהעוקבים לראות את הפוסטים שלכם. אז חשוב לציין שהמידע הזה שגוי ומטעה. ובכל זאת, אם נבחן בצורה סטטיסטית את החשיפה של המשתמש הממוצע, בהחלט נראה ירידה. הסיבה לכך לא תלויה באלגוריתם החדש אלא מכיוון שהתחרות גדלה, משתמשים חדשים נכנסים לזירה והמעורבות יורדת, כאשר אין מעורבות החשיפה קטנה.

לייקים, תגובות ומה שביניהם

יוצא גם לכם לראות יוצרים אשר מבקשים מהעוקבים שלהם להפעיל את ההתראות (Turn on post notifications)? האם באמת כאשר אדם עושה לייק ומגיב על פוסטים של משתמש מסוים הוא יהיה יותר חשוף לפוסטים של אותו משתמש בפיד שלו? הפעם אין לנו שום דבר לנפץ. גישה זו מכונה “מעורבות”, החשבונות איתם אתם מגלים מעורבות יופיעו לכם באופן קבוע בפיד. האלגוריתם החדש של אינסטגרם עובד בצורה בה הוא לומד אתכם, אם אתם מסמנים לייקים על דברים העוסקים באוכל, יופיעו לכם אוטומטית יותר תכנים הקשורים למזון בפיד.

יש משמעות לתגובות ארוכות לפוסטים?

מאמינים שיצא לכם לשמוע על המיתוס החדש בנוגע לתגובות באינסטגרם. המיתוס אומר שאם אתם מעוניינים לקבל חשיפה גדולה יותר לפוסט שלכם, עליכם לקבל תגובות באינסטגרם הכוללות לפחות 4 מילים ומעלה. חלק גם אומרים שהתגובות צריכות להיות פרק זמן קצר לאחר העלאת הפוסט כדי להפוך אותו לויראלי. האם מדובר על מיתוס ללא בסיס בכלל? התשובה היא שאכן מדובר על מיתוס. תגובות ארוכות וענייניות הן בהחלט דבר שיכול להעשיר את העמוד שלכם, אבל הוא בהחלט לא תורם לחשיפה לפי האלגוריתם של אינסטגרם. חשוב למצוא דרכים לקבל תגובות מהקהל שלכם, כיוון שאז מדובר על מעורבות שגורמת לחשיפה, אבל למספר המילים אין שום קשר לנושא.

האם מעבר לחשבון עסקי פוגע בחשיפה שלכם?

הרבה משתמשים מאמינים שלאחר העדכון החדש נוצרה העדפה לחשבונות אישיים מאשר עסקיים. אין שום בסיס לטענה הזאת, לא משנה באיזה חשבון תבחרו, הקידום יעשה באותה צורה. לא כל אחד צריך חשבון עסקי, אבל חשבון עסקי מגיע עם יתרונות רבים לשדרוג החשיפה שלכם. בחשבון עסקי תוכלו לנתח את הקהלים שלכם ותוכלו גם לתזמן הודעות.

האם סטורי יכול לפגוע בחשיפה שלכם?

השמועה החדשה היא בנוגע לסטורי. אם המשתמשים שלכם מדפדפים את הסטורי שלכם ולא רואים את כולו, האלגוריתם מפרש את זה כחוסר עניין וכתוצאה מכך מקטין את החשיפה שלכם לאותו משתמש. אם נאמר את האמת, כיום אף אחד לא יודע איך עובד האלגוריתם של אינסטגרם בנוגע לסטורי, זו חידה לכל אדם. נוכל רק להביע את דעתנו שאין כל קשר בין דפדוף הסטורי לכך שהחשיפה שלכם תקטן. להפך ניכר (על פי השמועות) שאם תעלו למעלה מ-8 סטורי ביום, החשיפה שלכם תגדל.

מהי הנוסחה הסודית של האלגוריתם החדש של אינסטגרם?

קשה מאוד לפצח מה בדיוק אינסטגרם רוצה, אבל יש דברים בסיסיים שכל אדם יודע. בכדי להפוך את הדף שלכם לפופולרי יותר ובעל חשיפה מרובה עליכם לדאוג לתכנים איכותיים, תדירות פרסום גבוהה, בניית קהילת ויצירת מערכת יחסים עם העוקבים. בכל הנוגע לקידום אורגני, אלה השיטות הנפוצות והאמינות. קידום אורגני לא קורה בין יום, נדרשת כאן התמדה – התמדה שמשתלמת בסופו של דבר. שלכם באהבה, צוות פורשופ.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך