אינסטגרם עסקי: 3 טיפים לעמוד אינסטגרם שמביא לקוחות

אינסטגרם עסקי – 3  טיפים לעמוד אינסטגרם שמביא לקוחות

אינסטגרם עסקי הוא כלי שיווקי עוצמתי וויזואלי שכיום פעילים בו מיליוני משתמשים ברחבי העולם.
קהלי היעד של אינסטגרם הם אטרקטיביים  מאד עבור עסקים וזאת מכיוון שמדובר בקהל של צעירים ובני נוער מכל העולם שאוהבים לעקוב אחרי מותגים חדשים, מפורסמים, חברות, פעילויות, טיפים והטבות, מעקב אחרי בלוגרים ומובילי דעה שמעלים תכנים בתדירות גבוהה מאד. אז אם אתם עסק ומעוניינים להקים פרופיל אינסטגרם עסקי קבלו מספר טיפים שיעזרו לכם להקים אינסטגרם עסקי שיביא לכם גם קהלי יעד חדשים וגם לקוחות.

טיפ 1 –  שימוש בתמונות ויזואליות של מוצרים

אינסטגרם היא בראש ובראשונה רשת ויזואלית אינטראקטיבית המעבירה מסרים באמצעות תמונות ואימג’ים. חשוב להקפיד ולהעלות תמונות מקצועיות של מוצרים, תמונות שמעוררות עניין של גולשים, ככל הפרופיל שלכם יהיה יותר מושקע ומקצועי כך הוא ימשוך יותר תשומת לב בקרב קהלי יעד רלוונטיים לעסק שלכם.

האינסטגרם מאפשר לשנות תמונות על ע”י פילטרים ואפקטים מיוחדים זה סוד הקסם של השימוש בו ולכן גולשים רבים כל כך אוהבים להעלות לממשק תמונות שלהם. תדירות העלאת התמונות גם היא חשובה מאד ויש להעלות תמונות אם אפשר בקצב יומיומי וזאת גם דרך לשמור על קשר רציף עם קהל הגולשים שלכם.

טיפ 2 – קידום אינסטגרם באמצעות סטוריז ופעילות גולשים

מכיוון שמדובר ברשת חברתית העלאת תמונות בסטורי היא כלי אפקטיבי מאד למשוך קהל של לקוחות חדשים. לסטוריז יש מבחר רחב של יתרונות שיש להשתמש בהם כחלק מפעילות באינסטגרם עסקי.

נמצא כי כאשר מעלים תמונות לסטוריז הם זוכים למעורבות גבוהה מצד הגולשים ומעניקים לכם את האפשרות לשמור על קשר ישיר עם העוקבים שלכם במשך 24 שעות רצופות. הסטוריז מאפשר מעורבות באמצעות גיפים, סקרים, פילטרים, אימוג’ים ועוד אלמנטים שהפלטפורמה מציעה לכם. תוכלו להפנות את הגולשים לאתר שלכם וכך לזכות ביותר גולשים באתר וגם להשאיר פרטים של לקוחות באמצעות תמונות, סרטונים וגם טקסטים מעניינים.

הסטוריז הם גם כלי שמאפשר לכם לקדם פעילות גולשים.  היתרונות של פעילות גולשים הם רבים, העוקבים שלכם אוהבים להיות באינטראקציה גבוהה ושומרים על מעורבות תוכלו לקדם סקרים על המוצרים שלכם, להזמין אותם לענות על שאלות, וכמובן גם פעילות גולשים יכולה לבוא באמצעות של תחרות העלאת תמונות ותיוג פרופיל.

טיפ 3- קידום אינסטגרם באמצעות קמפיינים ופוסטים ממומנים  

ממשק הפרסום של אינסטגרם נמצא במערכת הפרסום של פייסבוק.
מארק צוקרברג הבין מהר מאד שיש לרשת האינסטגרם פוטנציאל עסקי הוא כמובן קנה גם אותה ולכן על מנת לפרסם פוסטים וקמפיינים באינסטגרם יש להשתמש בביזנס מנג’ר.

באמצעות קידום קמפיינים תוכלו לבחור ולטרגט את קהל היעד שלכם על קידום אפקטיבי של עסקים או מוצרים באינסטגרם הם במטרה להגיע למטרות השיווקיות ולקהלים חדשים שבהמשך יהפכו ללקוחות של העסק שלכם. עליכם להגדיר את תקציב לזמן מסוים, לבחור את גיל קהל היעד, אזור מגורים גאוגרפי וכמובן בכל סוף קמפיין אפשר להפיק דוחות ותובנות לקמפיינים הבאים על מנת לשפר את הקמפיינים ולהגיע לתוצאות טובות יותר.

לסיכום,

אינסטגרם עסקי הוא כלי הכרחי על מנת לשמור על נוכחות במדיה החברתית והזירה הדיגיטלית.  כיום כמעט שאין בית עסק שלא נמצא בפלטפורמה הזאת.
המטרה העיקרית של האינסגטרם העסקי הוא למשוך קהלים חדשים וליצור מעורבות גולשים שתניע אותם להשאיר לכם פרטים ולהישאר אתכם בקשר.

פרסום באינסטגרם מהווה דרך טובה וצעירה לכל חברה ולכל מותג להגיע לחשיפה גבוהה באמצעות תוכן יצירתי ואטרקטיבי לגולשים וקהלי יעד מדויקים.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך