איך צ’טבוט עם בינה מלאכותית עובד?

דמיינו לכם את סיטואציה שבה סיימתם לעבוד, הגעתם הביתה, ופתאום מתחשק לכם להזמין בורגר טוב לארוחת הערב. נכנסתם לאתר של רשת הבורגרים האהובה עליכם, אבל שם נתקלתם במנה חדשה וקורצת, שלא הכרתם. האינסטינקט הראשון הוא להרים טלפון לרשת, אבל בינינו, למה שתעשו את זה? להמתין עכשיו בתור לשירות הלקוחות יכול לקחת זמן, ובינתיים הבטן מראה סימני מצוקה. בדיוק בשביל מצבים כאלו קיים צ’טבוט עם בינה מלאכותית, שהוא מעין שירות תמיכה וירטואלי אוטומטי, המופעל בעזרת בינה מלאכותית, ויודע לזהות את צורכי הלקוח.
באנלוגיה הפוכה, זה בדיוק מה שהעסק שלכם צריך. עם הצ’טבוט (באנגלית: Chatbot) אין צורך להמתין בתור לנציג, והלקוחות שלכם יוכלו לקבל תשובות לשאלות שלהם מיד, ובשפה טבעית.

כך עובד צ’טבוט עם בינה מלאכותית בפועל:

הצ’טבוט מבוסס על טכנולוגיות שפה מתקדמות, ומאפשר לחבר אליו תוספים וכלים נוספים באמצעות API ייחודי. באמצעות יכולות מתקדמות של אוטומציה ו-AI, מנתח הצ’טבוט את שאלות המשתמשים, ובהתאם יודע להשיב עליהן בצורה מדויקת, בשפה קולחת ואנושית למדי.
בעבר, כשתחום צ’טבוט עם בינה מלאכותית רק פרץ לתודעה וחדר לשוק אט אט, היה זה לא יותר מגימיק נחמד, שהוחזק בידי לא מעט חברות, רק כדי שיוכלו להכריז ש”הנה, גם לנו יש!”. אבל היכולות שלו היו מצומצמות ומוגבלות למדי. לא תמיד הוא ידע להבין את כוונת השואלים, ולהשיב להם תשובה בהתאם.

כיום, התחום כבר התפתח והתקדם עוד יותר. באמצעות מערכת מתקדמת המשלבת לימוד מכונה (Deep Learning) וניתוח מורפולוגי מבוסס הקשר, לאחר שהצ’טבוט מקבל את השאלה, הוא “מחלץ” מהטקסט את כוונת השואל (Intent), את הישויות (Entities), את מין השואל/ת. הוא גם יודע גם להתייחס להטיות ולצורות כתיב מגוונות, בהתאם לשפה שהוגדרה עבורו מראש.
צ’טבוט עם בינה מלאכותית יידע להשיב לשאלות לגבי שעות פתיחה של העסק, לגבי שאלות טכניות הקשורות בשימוש במוצרים שאותם אתם מוכרים, סיוע בהתמצאות באתר העסקי שלכם, לעדכן את הלקוח בזמני אספקה, ולפרט יותר לגבי המוצרים שאותם אתם מוכרים. אם זה לא מספיק, אז הצ’טבוט יודע גם לטפל במילים נרדפות, כולל ההטיות שלהן, וגם בשגיאות כתיב או הקלדה.

קרא עכשיו
תוכן חדשני: 3 סוגי תוכן אינטראקטיביים שעדיין אין באתר שלכם

אם תהיתם איך זה נראה מעל לפני השטח, אז למי שייכנס לאתר שבו מופעל צ’טבוט, יצוץ חלון צף באחד מצידי הדף, שבו הודעת פתיחה מקדימה. בשלב הזה יוכל הגולש להזין שאלות או לבחור מאלו הקיימות, ולקבל עליהן מענה.

מי צריך את זה?

אם אתם בעלי עסק, דמיינו לעצמכם איש שירות חרוץ במיוחד שעובד בשבילכם ללא הפסקה, זמין תמיד לכל שאלה של הלקוחות, ומגדיל לכם את המכירות. זה בדיוק מה שצ’טבוט עם בינה מלאכותית עושה.

כבר בשלב הראשון, הצ’טבוט יכול לחסוך לכם לא מעט זמן ומשאבים של כוח אדם וכסף. הוא מסוגל לתת מענה מהיר ללקוחות, לספק להם מידע וגם להניע אותם לרכישה, בעיקר בשל האינטראקציה שהופכת לפשוטה ולחווייתית יותר, וכך מייעל את מערך שירות הלקוחות שלכם, גם מעבר לשעות הפעילות של העסק.
מעבר להגדלת כמות ההמרות מהתנועה הקיימת באתר, לאינטראקציה של הלקוחות שלכם עם צ’טבוט ישנם לא מעט יתרונות. תחקור השיחות יעניק לכם מסקנות על דפוסי ההתנהגות ותחומי העניין של הלקוחות שלכם, ומאפשר גם טרגוט איכותי לבניית מאגר נתונים לשיווק מחדש.

באמצעות שליטה בהתפתחות השיחה, הצ’טבוט עם בינה מלאכותית יעניק לכם גם הצלחה גדולה יותר בתהליך המכירה או הענקת השירות ללקוח, הודות ליכולת שלו להציע שירותים מתקדמים ושפה חופשית מול הלקוחות. כך תוכלו גם להכווין את הלקוחות להשגת המטרה שהיא איסוף ליד איכותי.

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
5872 ----- This is a test...