איך עושים אופטימיזציה לתוכן כמו מלכים?

כשאנשים מדברים על אופטימיזציה לתוכן, הם בדרך כלל חושבים על זה כמשימה טכנית הדורשת שיטות עבודה מומלצות של SEO והתייחסות אל מילות מפתח רלוונטיות. ובאמת בעולם המודרני של תוכן שיווקי דיגיטלי, אפשר לראות זאת כך. אולם, ישנם גורמים אחרים המשפיעים הרבה יותר על אופטימיזציה של תוכן. מיטוב תוכן הוא פחות עניין של נוכחות ומטא נתונים של מילות מפתח, ויותר נושא של אמון, כוונה, איכות וסמכות. ישנו תהליך בן שישה שלבים שניתן להשתמש בו כדי ליצור תוכן מותאם לחלוטין בכל פעם.

תוכן הוא המלך או אמון הוא המלך

בטח שמעתם לא מעט פעמים את המילים “התוכן הוא המלך” ולמרות שאתם כבר רגילים לראות זאת  כווריאציה נוספת של אותה המנגינה. וגם למרות הקלישאה הזו, הרי שאפשר בהחלט להחליף אותה באמירה חזקה יותר והיא: “אמון הוא מלך”.

מכיוון שתוכן מורכב ממילים, זה רק הגיוני שיהיה עלינו להשתמש במילים הנכונות כדי לבנות אמון. שימוש נכון במילים יגביר את תחושת האמון של הקורא. דרך נוספת לבניית אמון היא על ידי כתיבה אובייקטיבית. תוכן אובייקטיבי כתוב באופן שהוא לא דוחף ולא מוכר, אלא מאוזן ואובייקטיבי.

דרך נוספת לבניית אמון היא על ידי הצגת תוכן שנוצר על ידי משתמשים. הרבה לקוחות יסמכו על התוכן שלכם רק אם הוא נוצר על ידי משתמשים אחרים. חוות דעת, רשמים, המלצות הם חלק חשוב מהתוכן שלכם שיכול לייצר אמון אצל הקוראים שלכם.

בניית אמון נעשית גם על ידי שיתוף מחקרים, מדדים ומחקרי מקרה. אחד ממקורות האמון הגדולים ביותר הוא ידע. אנו סומכים על אנשים בעלי ידע וחוכמה: פרופסורים, מחברים, חוקרים, אלוהים, הממשלה, מיליונרים, חברים חכמים או האורקל מדלפי.

התאמה לציפיות היא חלק חשוב ביצירת אופטימיזציה לתוכן

אחת מאבני היסוד של יצירת תוכן היא התאמה לכוונת המשתמש, כשאתה עושה זאת על ידי זיהוי שאילתת המשתמש ואז יצירת תוכן התואם אותה. המשתמש  מעלה שאילתות שונות וכל אחת משאילתות אלה מציינת כי המשתמש נמצא בנקודה מסוימת במשפך המכירות. אם אתם יכולים ליצור את התוכן המושלם עבור אותה נקודה ספציפית, תוכלו לשדל אותו בהמשך המשפך.

דאגו לייצר תוכן איכותי

ישנם 7 אלמנטים חשובים שהם מרכיבי האיכות עבור התוכן שלכם ושיסייעו מאוד לתהליך של אופטימיזציה לתוכן. לכן השתמשו בדקדוק נכון. השתמשו בעיצוב, שימרו על אורך התוכן המתאים. הישארו מממוקדים, היו קריאים וברורים.

קרא עכשיו
קבוצת פורשופ מלמדים איך לייצר מקסימום מכירות במינימום הוצאות

כמו – כן, יש ליצור תחושה של סמכות. יש לזכור כי יצירת סמכות לוקחת זמן. אינכם הופכים לסמכותיים אחרי כמה מאמרים נהדרים. יצירת סמכות מחייבת מחברים סמכותיים. לכן על מנת לבסס סמכות בתוכן שלכם, עליכם להשתמש באנשי  סמכות בתחומם. וכמובן יצירת סמכות פירושה ציטוט מקורות סמכותיים. אין אפשרות ליצור מאמר סמכותי על ידי כתיבת דעותיכם, אלא יצירת תוכן סמכותי פירושה לצטט גם רשויות אחרות.

בואו לא נשכח כי המטרה של כל התוכן הזה היא להביא את המשתמש בהמשך המשפך להמרה. תוכן שעבר אופטימיזציה מושלמת מכוון לפעולה. כל פיסת תוכן אמורה לעזור למשתמש לדעת מה עליו לעשות הלאה. אופטימיזציה לתוכן אינה מטרה בפני עצמה, אלא משרתת מטרה גדולה יותר, והיא השגת המרות.

הוספת תמונות, גרפים וסכמות

הוספת תמונות וסרטונים חשובה ביותר לתוכן שלכם. אולם וודאו כי התמונות או הסרטונים נמצאים בהקשר עם התוכן, וכי הוויזואליות מוסיפה ערך לתוכן ולא מאטה את זמן הטעינה, ושומרת על האיכות. וכי התמונות מותאמות למנועי החיפוש ולשיתופים חברתיים.

עזרו לגוגל להתעדכן

סיימתם להשחיז את התוכן שלכם? מצוין עכשיו גשו ל-גוגל סרצ’ קונסול, הטמיעו את הכתובת בשורת החיפוש ותנו למערכת של גוגל לסרוק את הדף המעודכן.

בדיקת קישור בגוגל סרצ’ קונסול

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
4306 ----- This is a test...