אהבה מפוסט ראשון: איך לכתוב פוסט מוצלח שיחברו בין הקהל למותג שלכם

איך לכתוב פוסט מוצלח? זוהי אולי השאלה החשובה ביותר שכל בעל עסק או מנהל שיווק שואל את עצמו. הרי כתיבת פוסט או מאמר מוצלח זה מה שיכול לעשות את ההבדל בין הצלחה מסחררת ובין כישלון צורם, ולכן אתם צריכים לדעת איך לעבור את המהמורה הזאת. אם אתם חושבים שאתם יודעים איך לכתוב פוסט מוצלח, אך אתם לא מצליחים לממש את הפוטנציאל הטמון במותג שלכם – ככל הנראה אתם מרימים לעצמכם ללא סיבה.

זכרו לכל אורך הדרך כי מעבר לאיך לכתוב פוסט מוצלח, אתם צריכים ליצור סוג של מערכת יחסים בינכם ובין הקהל. למרות שהקהל ככל הנראה לא מכיר אתכם באופן אישי, הם צריכים לסמוך עליכם – ולהבין שאתם לא סתם רוצים למכור להם. אם אתם תצלחו את המשימה הזאת, אתם תוכלו לראות את המותג שלכם זורח, ואתם כמובן תוכלו לקצור את הפירות.

אז איך לכתוב פוסט מוצלח שיהפוך להיות ויראלי וכולם ידברו עליו? יש לנו בפורשופ כמה טיפים שיכולים להיות מאוד אפקטיביים עבורכם. אם תדעו להשתמש בטיפים הללו, אתם תראו איך הפוסטים החדשים שתכתבו יעשו עבודה מעולה – הרבה מעבר למה שאתם מצפים.

נסו למצוא את החיבור שלכם למותג

לכל אורך הדרך אתם צריכים לזכור כי כתיבה היא יצירה לכל דבר ועניין. זה לא משנה אם מדובר על כתיבה של שיר, כתיבה של סיפור או כתיבה של פוסט. אתם צריכים להתייחס לדברים האלה באותה הרמה, כי לכל אחד יש ציפור שיר שונה – וכל אחד צריך לדעת איך להשתמש בה. לכן אם אתם רוצים לקצור את הפירות ולדעת לכתוב פוסט מוצלח, אתם צריכים להתחבר לתוך הנפש הפנימית שלכם. אל תהיו פזיזים עם היד על המקלדת, קחו לעצמכם כמה נשימות עמוקות ותנסו להבין איך (באיזו גישה) אתם מתחברים למותג – ותשתפו בכך את הקהל. הקהל אוהב סיפורים, אז איזה סיפור מרתק אתם הולכים לספר לו?

תחשבו בראש של מי שיקרא את הפוסט

אחרי שהתחברתם לעצמכם, כעת אתם צריכים להחליף את הכובע – כעת אתם בכובע של הקהל שאמור לקרוא את הפוסט. אתם צריכים לנסות להבין מה הוא ירצה לשמוע ומה הוא ירצה לדעת, אל תחשבו מה אתם תרצו להציג לו – כי זה לא תמיד יעניין את הקהל. אם אתם רוצים לדעת איך לכתוב פוסט מוצלח, אתם מוכרחים לדעת להחליף כובעים בצורה יחסית מהירה. ברגע שתבינו בדיוק מה הצד השני ירצה לשמוע, אתם מיד תוכלו לספק לו את רצונו על ידי פוסט קצר וקולע. הטיפ של פורשופ: חפשו אחר מילות מפתח אשר ינחו אתכם בכתיבת הפוסט ובנוסף תוכלו להיעזר ב-3 התוצאות הראשונות בגוגל, על מנת לקבל רעיונות לכותרות, גימיקים, תוכן רלוונטי ונושאים לפוסטים.

שמרו על אנרגיה גבוהה!

אתם תמיד צריכים להשרות אנרגיות חיוביות, הרי אתם צריכים להשרות את האנרגיות החיוביות האלה על הקהל. לכן תמיד תדאגו שהפוסטים שלכם יהיו משמחים ואנרגטיים, כאלה שידביקו גם את הקהל שקורא את הפוסט. אם אתם מתקשים לעשות זאת, מוטב שתכתבו את הפוסט שגם לכם יש מצב רוח טוב – כך לא תצטרכו לשחק משחק כפול. ברגע שאתם תשרו לקהל אנרגיות חיוביות, אוטומטית הם ירצו להתעניין במוצר או שירות שאתם מספקים.

דברו אמת, תמיד

דיברנו על החלפת כובעים, אך אחד מהדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לדעת על איך לכתוב פוסט מוצלח זה שאתם לא צריכים להיות מה שאתם לא. הרבה מאוד אנשים מנסים לייפות את המציאות ולייפות את השירותים שהם מספקים, אך בסופו של יום תמונת המצב האמיתית צפויה להתגלות. לכן מוטב שתהיו ישרים ואמיתיים עם הקהל שיקרא את הפוסט, בכל זאת מדובר על הלקוחות העתידיים שלכם. אם אתם תנסו להיות מה שאתם לא, הם בסוף יעלו על זה וזה עשוי לשחק לרעתכם.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך