אמון שווה רכישות: איך ליצור אמון בין הלקוחות לבין החנות הוירטואלית שלכם?

כאשר לקוח נכנס לחנות כזאת או אחרת, הדבר הראשון שהמוכר חייב לעשות זה לקנות את האמון שלו. ברגע שנוצר אמון בים הלקוח ובין המוכר, ככל הנראה הלקוח יבצע את הרכישה – ואולי הוא יקנה הרבה יותר דברים מאשר הוא תכנן מלכתחילה. אך ליצור אמון בין הלקוחות ובין החנות הוירטואלית זוהי משימה הרבה יותר קשה, כאן אתם תצטרכו לחשוב מחוץ לקופסא על מנת לבנות את האמון.

אתם צריכים לעשות את האבחנה בין לקוח ובין גולש, כאשר מדובר על חנויות וירטואליות – גולשים לא בהכרח אמורים לעניין אתכם. מבחינתכם הלקוחות הם הלחם והחמאה שלכם, ורק בעזרתם אתם תוכלו להמשיך להחזיק את החנות באוויר. לכן אם גולש התלבט אך לא קנה, מבחינתכם זה לא נתון שאתם יכולים להתהדר בו. רוצים לדעת איך תוכלו לבנות אמון בין הלקוחות לבין החנות הוירטואלית? יש לנו כמה טיפים שיכולים להיות יעיל מאוד ושימושיים להגדלת כמות המכירות.

תגרמו למוצרים להיות מוחשיים ככל האפשר   

אם תשאלו אנשים מדוע הם לא רוכשים בחנויות וירטואליות, התשובה השכיחה ביותר שתשמעו היא שהם לא בדיוק יודעים מה הם יקבלו לאחר הרכישה. בכדי שתוכלו לבנות אמון אמיתי בין חנות וירטואלית ובין לקוח, אתם מוכרחים להפוך את המוצרים למוחשיים ככל האפשר. כך שכל גולש שנכנס לאתר, ידע בדיוק איזה מוצר הוא עומד לקבל – כאילו הוא נכנס זה עתה לחנות רגילה.

יש כמה שיטות שיסייעו לכם להפוך את המוצרים למוחשיים יותר. השיטה היעילה ביותר היא הוספת סרטון לכל מוצר, סרטון שידגים בדיוק איך המוצר נראה ואיך משתמשים בו. שיטה נוספת היא הוספת תיאור מפורט לכל מוצר, תיאור שלא יותיר מקום לספק – בתיאור מוטב לשים דגש על הצבעים ועל הגודל של המוצר.

הטיפ של פורשופ: הוסיפו כפתור טלפון + מס’ טלפון בצבע בולט בתפריט הראשי של האתר שיופיע גם בדסקטופ וגם במובייל, כך למעשה תסירו חסמים וחששות של לקוחות רק באמצעות התחושה שאתם זמינים במרחק טלפון קטן ואנחנו יכולים לומר שרק באמצעות השינוי המינורי הזה המכירות שלכם הולכות להתפוצץ!

חוות דעת של לקוחות בונות אמון

אתם צריכים לדאוג לכך שהלקוח יעשה כמה שפחות פעולות בתוך האתר, כך הוא יהיה יותר ממוקד והוא גם יבצע את הרכישה המיוחלת. כאשר גולש רוצה לקנות מוצר כזה או אחר, הוא ירצה לראות מה לקוחות אחרים חושבים בדיוק על אותו המוצר. זה מה שמייחד חנות וירטואלית בהשוואה לחנויות פרונטליות, חנויות שבהן קשה מאוד להשיג חוות דעת של לקוחות אמיתיים.

אתם תוכלו למנף את הנקודה הזאת על מנת לגרום לגולש להפוך להיות לקוח. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להוסיף אפשרות להביע חוות דעת על המוצר, חוות דעת שתיכתב על ידי לקוחות אמיתיים. מחובתכם לדאוג כי לקוחות שרכשו מוצר יוסיפו עליו גם ביקורות, מוטב כי הביקורת תגיע עם תמונות או כל אלמנט אחר שמראה את אמינות הביקורת.

שירות לקוחות שזמין עבור הלקוחות

לא משנה כמה תנסו לבנות על כך שהלקוח יבצע את כל הליך הרכישה דרך אותה חנות וירטואלית, ישנם לקוחות שפשוט צריכים לדבר עם מי שהם עומדים לרכוש ממנו. לכן אתם צריכים לדאוג כי לחנות שלכם יהיה שירות לקוחות מתפקד – שירות לקוחות שיהיה זמין לענות על כל השאלות שמעסיקות את הלקוחות העתידיים. זה אחד מהדברים החשובים ביותר שבאמצעותם נבנה אמון בין הלקוחות לבין החנות הוירטואלית. עוד טיפ קטן: דף אודות, כן, לקוחות רוצים לדעת איפה החנות שלכם ומהן שעות הפעילות, הם רוצים לדעת מי אתם ומהו סיפור הרקע של הבעלים או העסק.

את שירות הלקוחות תוכלו ליישם במספר דרכים – כך שתבחרו את הדרך המועדפת עליכם. תוכלו לבנות שירות לקוחות אמיתי שעונה לשיחות טלפון מלקוחות, זה חיוני מאוד לכל חנות וירטואלית. תוכלו גם להקים צ’אט באתר למענה על שאלות בלייב, כך שלקוחות שאינם רוצים להמתין בטלפון – יוכלו לדבר עם נציג של החברה בקלות ישירות דרך האתר עצמו. אנחנו ממליצים על הצ’ט החינמי של – JivoChat הכולל אפליקציה לסמארטפון באמצעותה תוכלו לתת מענה 24/7 גם כשאתם לא ליד מחשב.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך