איך להשיג לקוחות לעסק? 5 שיטות שיווק שבאמת עובדות

רובנו בשלב מסוים בחיים רוצים לעזוב את העבודה המסורתית שלנו ולפתח עסק פרטי בתחום שתמיד חלמנו עליו.
מעבר לרעיון ולבחירת תחום העסק שלנו, יש מגוון פעולות שעלינו לעשות על מנת שהעסק שלנו יעבוד. שאלת השאלות בכל עסק היא איך להשיג לקוחות לעסק? במאמר זה נביא לכם את חמשת השיטות באמת עובדות ויביאו לכם לקוחות חדשים ואיכותיים.

בניית אתר עסקי מנצח

בניית אתר אינטרנט הוא נכס דיגיטלי משמעותי מאד לאיך להשיג לקוחות לעסק,גם לקוחות קיימים וגם לקוחות חדשים.
אתר הוא הבית של בית העסק שלכם, בוא אתם יכולים להציג את שם העסק, להציג את המוצרים של החברה שלכם, להראות תיק עבודות ולפרסם המלצות מטעם לקוחות. אתר תדמיתי פרטי בו ניתן לבחור את השפה, את המסרים ואת התדמית שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם, מעבר לשיווק ברשתות חברתיות חשוב שתבנו נכס אסטרטגי מנצח.

 שיווק ברשתות חברתיות

בניית תשתית חזקה ברשתות חברתיות היא הכרחית בעזרת פרופיל עסקי בדף פייסבוק, פרופיל עסקי בליקנדאין, פרופיל עסקי ברשת אינסטגרם וגם בטוויטר. בניית פרופילים ממותגים ומקצועיים בהם אתם שומרים על קשר ישיר עם הלקוחות שלכם יוצר רושם ראשוני חיובי ומקצועי בעיני הלקוחות. היתרונות המשמעותיים של שיווק ברשתות חברתיות הם רבים ואחד מהם בא לידי ביטוי באמצעות אפרט הויראליות  הכוונה היא ליכולת השיתוף שפוסטים ותכנים יכולים לקבל בעזרת שיתופים של תכנים. אם הפרסום שלכם מייצר הזדהות או אמפטיה היא תוך מספר שניות תועבר לאלפי גולשים נוספים.

שיווק בקבוצות ופורומים

היום שיווק בקבוצות בפייסבוק או פורומים הוא כלי שיווקי לכל דבר. בעזרת פרסום בקבוצות בפייסבוק ניתן להגיע לקהל יעד מדויק על פי פילוח שמתאים למוצר שלכם. בעזרת קבוצות פייסבוק ניתן להציע את המוצרים, להציע פעילות גולשים, להציג מבצעים וליצור דיאלוג ישיר עם קהל היעד שלכם. בעזרת שיווק פייסבוק תוכלו לשפר את הקשר והאינטרקציה עם הגולשים, לייצר קהילת יעד עבור המותג שלכם, תוכלו לקדם תוכן ממוקד ולהגדיל כך את רשימת העוקבים שלכם ברשת.

שיווק באמצעות דיוור אלקטרוני – ניוזלטר

ניוזלטר עסקי הוא כלי שיווקי נהדר לשמירת קשר עם הלקוחות הקיימים שלכם וחיזור המודעות כלפי העסק שלכם בעזרת דיוור אלקטרוני ניתן לצבירת רשימת דיוור של קהלי יעד פוטנציאלים ופרסום חדשות ואירועים על החברה שלכם. כמו כן בעזרת ניוזלטר אתם יכולים להציג את המומחיות שלכם בתחום אותו אתם משווקים, להציע מוצרים חדשים וכך לשמור על קשר ישיר עם הלקוחות שלכם. מעבר לכך ניוזלטר מאפשר יצירת מאגר רשימות DATA עדכנית של הלקוחות שלכם ובעזרתה תוכלו לשלוח להם מסרונים שיווקיים. דיוור אלקטרוני מחזיר לכם את עלות ההשקעה, ניתן לנתח מי צפה בו, לנתח דוחות קריאה של פתיחת הדיוור וניתוח פעולות ספציפיות עד מכירה.

שיווק באמצעות סלבס ומובילי דעה ברשת

כיום ידוענים מוכרים הם אמצעי מדיה שיווקי לכל דבר ועניין, בעזרת פרופילים של ידוענים שלהם אלפי ועד מיליוני עוקבים ניתן לקבל חשיפה ממוקדת לקהל היעד שלכם. לעיתים השיווק באמצעות ידוענים יעלה לכם כסף או סכום מסויים אך התוצאה הסופית היא אכן משתלמת מכיוון שאתם מקבלים חשיפה מדוייקת ברשת אם זה בפלטפורמות כמו פייסבוק או אינסטגרם שהיא רשת הנחשבת לפופולארית מאד. על מנת לשווק באמצעות ידוענים ובלוגרים ברשת חשוב להכיר את המותג שלכם מקרוב, להגדיר את המטרות ואת היעדים ולמי אתם רוצים לפנות. ערכו מחקר רשת מעמיק ומצאו את המובילי דעה שבאמת מתאימים לכם.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך