איך להפוך קליקים ללידים חמים באמצעות קידום ממומן בפייסבוק?

היום כבר די ברור כי הרשתות החברתיות הן אמצעי פרסום חשוב, זול ונוח הנמצא בהישג ידם של רובנו. עדיין, רבים מבינינו נוטים להשתמש בהם ולא לזכות בתוצאות המקוות. אז איך אפשר להפוך קידום ממומן בפייסבוק לכזה המניב עבורכם לידים חמים? צוות פורשופ ייתן לכם כמה אסטרטגיות ותובנות שיכולות לעזור לכם לפצח את התשובה.

עיצוב נכון של מודעה

העיצוב הנכון ביותר של מודעה הוא באמצעות השימוש בדמות אדם, כשהעדיפות היא לאישה חייכנית ואחראית. תמונות מוצלחות לא פחות הן של תינוקות ובעלי חיים. וזה דרך אגב נכון לגבי כל פלטפורמת השיווק ברשתות החברתיות. גם תמונה מוזרה או מצחיקה גורמת למשתמשי פייסבוק לבצע פעולת הקלקה ואף מעודדת אותם לקרוא את הכותרת ולעסוק בה. במקביל רצוי להימנע מתמונות מורכבות שיקשו על משתמשי פייסבוק להתעכב עליהן. בקיצור השתמשו במוטיב “קיס”, השאירו את המסר שלכם ברור ופשוט.
אבל אל תטעו גם הכותרת במקרה הזה בהחלט חשובה. והשימוש במילה “חינם” בהחלט יכול לעזור. מאידך, מומלץ להימנע משימוש בצבעים בכחול או לבן בעת עיצוב המודעה שלכם, מכיוון שצבעים אלה משתלבים בסכמת הצבעים של פייסבוק, מה שיכול לגרום לעיני המשתמשים פשוט לפספס את המודעה שלכם. במקום זאת השתמשו בצבעים כמו כתום, ירוק ואדום, או בצבעים בהירים המושכים את העין.

קידום ממומן בפייסבוק והפיכתו ללידים

כדי להפוך מבקר בדף שלכם אשר בדק את המודעה שלכם לליד, אתם בעצם צריכים להשיג את המידע האישי שלו. אולם כדי לגרום למישהו כזה למסור לכם את המידע האישי שלו, עליכם להציע לו משהו בתמורה, זהו אם כן חומר למחשבה עבורכם לפני יצירת המודעה שלכם.
זיכרו שככל שתתמקדו בקהל היעד שלכם ותדברו אליו באופן ישיר, כך המודעות שלכם יכללו את המידע הנכון וגם יביאו לסיכויי המרה גבוהים יותר.

לבחור נכון את קהל היעד

כל מי שמפרסם בפייסבוק יגיד לכם כי אחד מיתרונותיה הבולטים של הרשת החברתית הזו היא האפשרות לטרגט את הקהל שלכם באופן ממוקד ויעיל. ניתן להגיע אל אותם אנשים ספציפיים שאתם מעוניינים בהם באמצעות נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין, רכישות קודמות ועוד. בחירתו של קהל היעד שלכם היא חשובה מאוד כשאתם יוצאים להרפתקה של קידום ממומן בפייסבוק. וכדי שזו לא תהיה הרפתקה חינם הקפידו לבצע מחקר קודם ובנו לעצמכם את הפרסונה השיווקית שאתם מעוניינים בה. זו תאפשר לכם לצמצם את קהל היעד שלכם באופן ממוקד שיאפשר לתוכן שלכם להגיע ולגעת בה באופן הנכון ביותר, ולהניע אותה להמרות הרצויות.
בשלב הבא הישארו עם היד על הדופק, כי מודעה בפייסבוק איננה “שגר ושכח”. לכן כדאי מאוד לבדוק את יחס ההמרות שלכם. בידקו כמה אנשים רואים את המודעה, לעומת כמות האנשים שמבקרים באתר או בדף הנחיתה שהוספתם. מהו שיעור הקליקים שמגיעים ממודעה שלכם אל דף הנחיתה, ומהו היחס בין כמות המבקרים בדף הנחיתה שלכם, לכמות ההמרות.
כל התשובות הללו יאפשרו לכם להבין היכן נמצאות נקודות החולשה של הקמפיין שלכם בקידום הממומן בפייסבוק, ומה בדיוק עליכם לשפר בו. במידה ותגלו כי ישנה חשיפה למודעה אולם אין מספיק קליקים, אולי המשמעות היא שצריך לשפר את המודעה. במקביל אם המודעה מביאה הרבה קליקים אך אלו אינם מתבטאים בהמרות, צריך ככל הנראה לשפר את דף הנחיתה. אבל כדי להשיג תוצאות טובות באמצעות קמפיין קידום ממומן בפייסבוק תהיו חייבים לבדוק ולשפר אותו תמיד, כולל בדיקת התקציב ואיתור הוצאות מיותרות.
.

למידע נוסף , הירשמו ונציג יחזור אליכם בהקדם :


אולי יעניין אותך