איך לאסוף לידים מהפייסבוק? 7 דרכים חדשניות לאיסוף לידים חמים

בימינו נדיר למצוא קמפיין פרסומי שלא משלב בתוכו פרסום ברשתות החברתיות בכלל, ובפייסבוק בפרט. כשאנחנו מתייחסים לפרסום בפייסבוק אנחנו מדברים על מספרים גדולים – מעטים האנשים שהצליחו להתחמק מחברות בממלכה של צוקרברג. אנחנו יכולים לבחור לפרסם דרך פרסום אורגני, או דרך פרסום ממומן- אבל זה לא סוד שבכדי שמותג יצליח הכרחי לפרסם אותו ברשתות החברתיות.

צוות פורשופ ריכז עבורכם 7 דרכים חדשניות ויעילות לאיסוף לידים מפייסבוק:

פתחו לייב

על פי הסטטיסטיקה שידורים חיים בפייסבוק משיגים פי 3 יותר צפיות מסרטון וידיאו רגיל שהוכן מראש. אם המטרה שלכם היא איסוף לידים מפייסבוק, פתיחת לייב בפייסבוק יכולה לעזור לכם להשיג את המטרה בקלות. הסרטונים הללו יכולים לסייע לכם בבניית קשר מעמיק יותר עם הקהל שלכם. בכדי לשדרג את הלייב אתם יכולים לארח אישיות מפתח מתחום המומחיות שלכם. פתחו סשן של שאלות- תשובות, והציגו מדריכים מגוונים וטיפים בלייב – הדברים יבססו את מעמדכם כמומחים בפני העוקבים שלכם. ובנוסף, כשאתם מארחים מישהו בלייב שלכם אתם נחשפים גם לקהל העוקבים שלו, דבר שיכול לתת לכם בוסט חשיפתי מצוין. בסוף הלייב קראו את תגובות הגולשים, והגיבו להם בפרטי במידת הצורך- זו עוד דרך נפלאה לאיסוף לידים מפייסבוק.

ספקו ערך לגולשים שלכם

כאשר אתם מעלים יותר תוכן איכותי אתם נתפסים בעיני הגולשים כמעניינים ורלוונטיים. כשאתם מפרסמים תוכן ללא מטרות רווח, אלא רק למטרת העשרה הגולשים שלכם יעריכו את זה, ותוכל להשיג באופן הזה לקוחות קבועים ולידים נוספים. הטריק הוא קידום רושם חיובי ומזמין על המוצר או על בית העסק שלכם. השתמשו בפייסבוק ככלי שמקדם נושאים שמעניינים את העוקבים שלכם, הראו לגולשים שאתם נגישים וחיוביים וכך תוכלו לבסס את קהל העוקבים שלכם.

שלבו תוכן פרימיום

אחרי ששחררתם המון תוכן חינמי- והשגתם מספר לא מבוטל של עוקבים שעוקבים אחרי התוכן שלכם הגיע הזמן לפתוח עמוד פרימיום של המותג שלכם. אז מה זה בעצם אומר? יש שתי אופציות, או להתחיל לגבות כסף על תכני הפרימיום שלכם, או שתוכלו להציע את תוכן הפרימיום למשתמשים בתמורה לכך שיספקו לכם מידע אישי עליהם, כמו: כתובת דואר אלקטרוני, טלפון או כל דבר שתחליטו. בנוסף, אתם יכולים לעשות רימרקטינג למי שנכנס לדף נחיתה שלכם, ולהמשיך להפיץ לו את התוכן השיווקי שלכם- באופן הזה תוכלו לגלות האם התקציב שלכם מושקע במקומות הנכונים.

תחרויות בשביל לעלות את המורל

ספקו לגולשים שלכם תחרות עם פרס שישתלם להם, חשבו על פרס שווה באמת וצאו לדרך. אם תעשו תחרות שתתן לגולשים שלכם חמישה אחוזי הנחה בחנות שלכם אל תתפלאו שאף אחד לא ירצה להירשם אליה. הגולשים שייקחו חלק בתחרות הם קהל היעד שלכם- הם ללא ספק אנשים שרוצים לרכוש את המוצרים שלכם, או לזכות בהם בתחרות במקרה הזה- דרך נוספת לגייס לידים נוספים לעסק שלכם.

קרא עכשיו
פרסום ממומן בטיקטוק: איך עושים שיווק מנצח בטיקטוק?

בדקו מי המשתמשים שלהם

מילות מפתח יכולות לסייע לכם להגיע לקהילות ואנשים הרלוונטיים לתחום שלכם. במקרה של קהילה, הצטרפו אליה, קראו את התוכן שמתפרסם בה והתחילו ליצור קשרים. במידה ואלו אנשים ששואלים שאלות הקשורות לתחום העניין של העסק שלכם, תוכלו לשלוח להם הודעה פרטית ולספר על העסק שלכם, ואולי גם להציע להם פתרונות ותשובות לשאלות שלהם. השתדלו תמיד להיות מאוד חיובים ואדיבים, זו הדרך להרוויח לקוחות.

נצלו את הכלים של פייסבוק

פייסבוק כל הזמן מייצרת כלים חדשים לקידום עסקי ואינטראקציה בין הגולשים. למדו על הכלים הללו, ואם אתם מוצאים בהם ערך רלוונטי השתמשו בהם- פייסבוק נותנת לכם בחינם למה שלא תיקחו?

מתעניינים בדיגיטל? בקרוב מאוד תוכלו להיות בעלים של נכס דיגיטלי מניב משלכם! השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם:


אולי יעניין אותך
5368 ----- This is a test...